Politica de Retur

Dreptul si procedura de retur a produselor

Cumparatorul are dreptul de a returna Produsele comandate in cazurile si in conditiile prevazute de lege.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Conform O.G. nr. 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea , iar costul de transport retur va fi suportat de catre Cumparator .

Pentru exercitarea dreptului de a returna Produsele, Cumparatorul este obligat sa notifice VANTO intentia de a returna Produsele achizitionate de pe Site in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii Produselor, prin transmiterea unei cereri scrise de retur pe adresa de e-mail contact@vanto.ro, cerere in care se vor specifica in mod obligatoriu elementele necesare identificarii returului (numele beneficiarului facturii) si datele contului bancar (nume complet titular cont, banca, sucursala si contul IBAN, precum si CNP sau codul fiscal al titularului de cont) in care se solicita restituirea contravalorii produselor returnate. Cererile de retur incomplete sau transmise dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate in considerare.

Dupa transmiterea cererii de retur, Cumparatorul are la dispozitie un termen de maxim 10 zile calendaristice pentru expedierea Produselor catre Vanzator, termenul incluzand si timpul de tranzit catre VANTO. Coletele ce depasesc acest termen vor fi refuzate.

Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare Produsele care prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa etc. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
In cazul returnarii unui Produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit), VANTO considera returul nevalid si va fi indreptatita sa refuze restituirea pretului.

Rambursarea contravalorii Produselor returnate se va face prin transfer bancar  in termen de maxim 30 zile lucratoare de la momentul confirmarii receptiei si si verificarii integritatii coletului returnat. Suma restituita nu include cheltuielile de transport.In cazul exercitarii dreptului de retur, din motive administrative este necesar ca Produsele returnate si fie expediata fara a opta pentru serviciul de ramburs.

Va rugam sa respectati acesti termeni de returnare, termini in legatura cu care v-ati exprimat acordul la momentul finalizarii oricarei Comenzi plasate pe Site.
Nu vor fi acceptate pentru retur coletele care:au fost trimise fara notificarea prealabila mentionata mai sus;au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport;nu au inscriptionate pe ambalaj elementele necesare identificarii returului (numele beneficiarului facturii).In cazul unei returnari de Produse, contravaloarea Produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare va fi suportata de Dumneavostra.

Pentru toate reclamatiile si situatiile in care considerati ca motivul returului ar putea fi imputat Vanzatorului (VANTO) va rugam sa va adresati VANTO la adresa de e-mail contact@vanto.ro  sau la telefon 0769.035.018  (L-V: 10 - 18) pentru solutionarea problemelor.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe Site din momentul trimiterii Comenzii se pot returna sau inlocui fara implicarea unor costuri suplimentare din partea Cumparatorului, in urma unei notificari scrise transmise pe adresa contact@vanto.ro  in care se va specifica natura lipsei de conformitate si modalitatea de aducere la conformitate pentru care opteaza Cumparatorul.
In aceasta situatie, pentru aducerea la conformitate Cumparatorul poate alege inlocuirea Produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii Produsului si a cheltuielilor de expeditie. Cheltuilelile aducerii la conformitate (inclusiv cele de transport) vor fi suportate integral de catre VANTO.In cazul in care VANTO nu poate inlocui Produsul neconform cu unul conform, se va restitui contravaloarea Produsului.